Angahsu Fotopages

By: SURAIYA MOHD ALI

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 6-Oct-2009 06:48 Email | Share | Bookmark
Hubby Creation

 
 
 
Salam semua...kali ini entry baju raya saya..Cuma bahagian lengan saja dimanikkan. Itupun bukan saya yg buat...ni hasil tangan suami saya... Memula mmg redha jer baju raya takde manik, pastu hby kata, mana boleh baju si penjahit manik tak 'bling2'. So, dia pun offerkan diri untuk jahit...dan sy sangat suker...





Quote:
sue angel ~ dia anak murid pertama saya
dana mmg cute ~ takde curik2 tgk dh..terus tengok jer dana...kengkadang kitaorg siap tukar pendapat
shla ~ oh shla..terima kasih
yan ~ oklah tu...permulaan sebelum blaja naik manik..
eeda ~ musti la eeda...saper yg tak berseri2,kalau org offer..
kak lina ~ kiter dh singgah umah dah..cantik2 collection akak...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net