Angahsu Fotopages

By: SURAIYA MOHD ALI

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 21-Apr-2010 08:37 Email | Share | Bookmark
Manik Tabur Noraini

 
 
 
 
 
 
Kembali lagi....saya upload gambar ini setelah penat menelaah..'berehat sebentar bersama2 fotopages' ..ihihihikk..Kali ini baju milik rakan sekuliah saya, Noraini...katanyer baju ni kosong sgt...so she ask me to do the 'manik tabur'...saya tambah kan skit batu arcylic supaya bertambah2 la seri baju ni....

After this, nantikan baju petronas and produk tudung nikah n kahwin..tudung leh upload after 1/5 nyer...dah janji ngan customer...so harap bersabar...


batu arcylic tu warna hijau....tangkap gambar jadi coklat orange2 gituuuuuuuu






Tempahan untuk hari raya sudah dibuka yer! tahun ni saya akan limitkan pengambilan baju yang dimanikkan sebab saya dah mula bekerja semula...so first come first served yer!!!yang nak 'book' kena bagi baju awal yer!!!kalau lambat bagi...saya mintak maaf byk2....ops!sy nak buat baju saya jugak...saya pun nak bling2 jugak di hari raya...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net